تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

تور کوش آداسی


کوش آداسی

کوش آداسی

یکی از جاذبه های ترکیه کوش آداسی به معنای جزیره پرنده است و از مراکز مهم گردشگری، توریستی  و یکی از بنادر مهم منطقه محسوب می شود. به علت نزدیکی این بندر با جزیره یونانی ساموس که برای گردشگران از جذابیت بالایی برخوردار است تعداد مسافران به این شهر را زیاد کرده و در بهار وتابستان تورهای منظم و در زمستان به صورت چارتر به این جزیره صورت می گیرد. بیشترین منبع در آمد این شهر از طریق توریسم بدست می آید.

کوش آداسی دارای دو اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر برای قایق های تفریحی و یک پورت برای کشتی های کروز و بندر آن جایگاه مناسبی برای قایق و کشتی های خصوصی کوچک است.

یک مرکز خرید در محله کاله ایچی به نام کوش که سرگرمیهای فراوانی برای سپری کردن شب برای توریست ها دارد. اگر با تور کوش آداسی را به سمت بودروم بروید، در ناحیه سوکه اوت لتز هم می توانید خریدی از برندهای متفاوت داشته باشید. برای سفر به سمت سوکه می توانید از طریق دل موش های داخل شهر بروید، خرید از اوت لت فکتوری هم محل مناسبی است تا بتوانید هر چه که می خواهید را خریداری کنید و معمولا فروشگاه های آن دارای تخفیف های متفاوتی در طول سال با درصدهای بالایی دارد.اگر با تور به کوش آداسی سفر کرده اید معمولا یک تور یک روزه به ازمیر هم برای شما تدارک دیده اند که مکان بسیار مناسبی برای خرید کردن است.

رستورانها و کافه های نزدیک ساحل معمولا خانه های قدیمی هستند که بیانگر بافت قدیمی این شهر است و پشت آنها که از دهه 80 به بعد هتل های بزرگ و آپارتمان های بسیاری ساخته شده است نشان دهنده بافت جدید این شهر را نشان می دهد.

از تتفریحات کوش آداسی می توان به پارک آبی آدالند اشاره کرد که جزء پارکهای آبی بزرگ اروپا محسوب می شود، در ساحل این شهر می توانید اسب کرایه کنید و در کنار ساحل مدیترانه اسب سواری کنید همچنین می توانید با کشتی به جزایر نزدیک این شهر سفر کنید و از دریای مدیترانه لذت ببرید.

از جاذبه های گردشگری کوش آداسی می توان به: کاروانسرای اوکوز، غار کاراجی، غار سیر تلائینی، پارک ملی دلتا آیدین، بنادر کوش آداسی، گورجین آداسی، و پلاژهای کوش آداسی از قبیل پلاژ دریای خانم ها، پلاژ گورچین آداسی، پلاژ بیلانچی بورنو، پلاژ یاوان سو، پلاژ کوشتور، پلاژ کارا اوا، پلاژ گوزل چاملی، پلاژ کالاماکی، پلاژ سوگی، و پلاژ آب گرم: آب گرم یاوان سو( چیبان )، آب گرم ونوس و آب گرم گوزل چاملی اشاره کرد.

نویسنده: Tourlooking

تور کوش آداسی تور ترکیه تورلوکینگ | جستجوی تور جستجوی تور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.