تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

چه وقت وارد کانادا شوید؟

در این مطلب می خواهیم در رابطه با زمان مناسب برای ورود به کانادا صحبت کنیم. هر چند عوامل بسیاری در انتخاب زمان ورود به کانادا تاثیر می گذارد. اکثر ایرانیانی که می خواهند به کانادا بروند بنا به دلایلی ترجیح می دهند که اواخر تابستان وارد کانادا شوند.

 

اکثر ایرانیانی که می خواهند به کانادا بروند بنا به دلایلی ترجیح می دهند که اواخر تابستان وارد کانادا شوند، مخصوصاً برای رفتن به مسافرت تابستان را ترجیح می دهند و برای خداحافظی با تمامی اقوام و بستگان و اتمام تمام کار های باقی مانده تمایل به تاخیر انداختن برنامه ی مهاجرتی تا آخرین روزهای تابستان را دارند. اما طبق دلایلی فصل بهار در فاصله نیمه اواخر فروردین تا اواسط خرداد ماه نسبتا زمان مناسبی است. چرا؟

 

1- به خاطر اینکه در این زمان تقریباً سرمای سخت زمستان رو به اتمام است. تحمل سرمای زمستان کانادا در سال ‌های اول ورود مقداری سخت است. اگر واقعاً از لحاظ زمانی محدودیت ندارید ترجیحا در زمستان به کانادا نروید.

 

2- تابستان های کانادا هوا بسیار ملایم و زیبا است. در شهر تورنتو در اکثر روزهای تابستان هوا مثل هوای بهار در ایران است به غیر از چند روز در نیمه‌های جولای که تقریبا هوا خیلی گرم و شرجی می‌شود. در این فصل  شهر به شدت پرتحرک پیدا می کند و معمولا هر آخر هفته در یک گوشه ای از شهر بساط شادمانی و تفریح برپا می گردد. و از آنجایی که تازه ‌واردان فشارهای بسیاری را در آخرین روزهایشان در ایران را تحمل کرده اند و باید روزهای اولیه ی حضورشان  در کانادا را به پیگیری موارد ضروری بگذرانند نیاز به استراحت دارند و این زمان بهترین دوره برای ورود به کانادا است. در ضمن در این مدت فرصت‌های شغلی هم کاهش پیدا می کنند و برای افرادی که هنوز وارد این حال و هوا نشده‌اند، زمان مناسبی ا‌ست که پس از ۳-۴ ماهه تجربه ی زندگی در این فضا خود را برای یافتن کارهای سبک‌تر در ماه سپتامبر یعنی اواخر شهریور آماده کنند.

 

3- اگر در فصل بهار به کانادا بروید می‌توانید برای بسیاری از کارهایی که به چند ماه انتظار نیاز دارد از قبیل کارهایی که به ثبت نام اولیه نیاز دارند،‌مثل مهدکودک یا مدرسه برای بچه‌ها یا مراکز کو- آپ زودتر اقدام کنند. معمولا افرادی که از اواسط تابستان به بعد وارد کانادا می‌شوند، به طور معمول ترم پاییزه این مراکز را از دست می دهند که بهترین فرصت‌های کاریابی در این زمان است.

 

4- اگر مدارک و نمراتتان آماده باشد و بخواهید هر چه زودتر تحصیل خود را در کالج و یا دانشگاه آغاز کنید، این فرصت چند ماهه زمان بسیار خوبی برای رسیدگی و پیگیری، مراحل ثبت نامتان است که آغاز سال تحصیلتان در سپتامبر شروع خواهد شد .

 

5- در تابستان اجاره مسکن موقت و دسترسی به آنها به دلیل هجوم مسافرت‌ های فصلی سخت‌تر و گرانتر می شود،  در حالی که اگر در بهار شما وارد کانادا شده باشید می توانید با دقت و سرعت بیشتری اقدام کنید که در این فاصله، محل اقامت دائم خود را هم می توانید بیابید. هر چند تنوع انتخاب برای مکان‌های دائمی در تابستان بیشتر می شود.

 

6- بلیط هواپیما در این فصل ارزانتر است، در حالی که در تبستان یافتن صندلی خالی سخت می‌شود.

 

7- یکی از مهم‌ترین غوامل ورود در فصل بهار و تابستان نسبت به زمستان این است که به تدریج با تغییر هوا هم آشنا می‌شوید و می‌توانید خود را با آب و هوای آنجا آماده کنید. اگر در اواخر پاییز از دمای ۲۰ درجه بالای صفر تهران وارد هوای ۱۵- درجه تورنتو شوید تحمل بسیاری می‌خواهد و حتی ممکن است تاثیر روحی بدی روی افراد داشته باشد. اما با ورودتان د رفصل بهار شما رفته رفته در می‌یابید که هوای ۲۰- درجه فقط ۵ درجه سردتر از هوای ۱۵- است! که باعث می شود شما راحت تر این مسئله را درک کنید.

 

اگر شما مجبور باشید در دو گروه وارد کانادا شوید بهتر است که نفر اول ترجیحاً در اوایل اردیبهشت لندد شود تا بسیاری ار مسائل را برای ورود خانواده فراهم کرده باشد و بقیه افراد خانواده می‌توانند در اواخر بهار یا اوایل تابستان بروند. تنها تفاوت در اینجا قیمت بلیط خواهد بود که اگر از قبل  از طریق سازمان مهاجرت اقدام کرده باشید این مسئله هم حل خواهد شد.

 

شاد و سربلند باشید.

منبع : پیکاپ ویزا

تیم وقت سفارت ایران - آنکارا

پیکاپ پاسپورت آمریکا - پیکاپ ویزا

ویزای آمریکا در دبی

پیکاپ ویزا - پیکاپ پاسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.