تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

آداب کسب و کار در کانادا

در این مطلب می خواهیم در مورد آداب کسب کار رایج در کانادا اطلاعاتی در اختیارتان قرار بدهیم، زیرا در کشور چند فرهنگی کانادا، هر محیط کاری، آداب و رسوم مخصوص به خود را دارد، که دانستن این آداب برای مهاجرین تازه وارد به کانادا مهم و ضروری است...

 

در کشور چند فرهنگی کانادا، هر محیط کاری، آداب و رسوم مخصوص به خود را دارد، که دانستن این آداب برای مهاجرین تازه وارد به کانادا مهم و ضروری است. در کانادا به علت تنوع فرهنگی و منطق گرایی، آداب معاشرت و ارتباط به طور یکسان نیست. با این وجود، آداب و روشهای ارتباطی نسبتا استاندارد و تعریف شده ای در سر تا سر کشور کانادا برای الگوی کاری وجود دارد. برای مثال، تجار کانادا به طور کلی افرادی مودب ، راحت و تا حدی غیر رسمی هستند.

در کانادا به طور کلی ارتباطات به صورت ​​غیر مستقیم انجام می شود و نوعی تلفیق آداب و تمایلات آمریکای شمالی و بریتانیا در آن دیده می شود. در اکثر مواقع مردم کانادا با در نظر گرفتن تدبیر و دیپلماسی و رعایت آن، مخالفت خود را به طور آشکار بروز می دهند و با تکیه بر عقل عمومی نسبت به  ارتباط با یکدیگر بسیار افرادی عمل گرا هستند. اگر شما فردی هستید که در گفتارتان صراحت لهجه دارید، شاید لازم باشد به گونه ای رفتار و لحن خود را تنظیم کنید که فرد مقابل شما احساس تندی و یا درشتی در کلام شما نکند.

در برقراری ارتباط کانادایی ها ، ازکلمات بیشتر استفاده می کنند تا از اشارات غیر کلامی. معمولا از اشارات غیر کلامی در زمان ارتباطات شخصی و یا برای تاکید استفاده می کنند. در محیط کار همیشه برخود اول بسیار مهم است. سعی کنید در اولین برخورد، لبخند بزنید، و رفتاری دوستانه داشته باشید و هنگامی که معرفی می شوید دست بدهید. باید توجه داشته باشید، که اگر در هنگام اولین برخورد، طرف مقابل شما احساس کند که خیلی با آنها متفاوت هستید، به طور ناخودآگاه نسبت  به برقراری ارتباط با شما تمایل کمتری از خود نشان می دهد.

کانادایی ها معمولا در زمان سخن گفتن ترجیح می دهندکه با فرد مقابلشان به اندازه طول بازو فاصله را حفظ کنند. کانادایی ها به طور عمده در مورد زندگی شخصی خود با همکاران تجاریشان صحبت نمی کنند. معمولا در محیط های کاری خود آنها انتظار دارند که مردم صریح و بی مقدمه صحبت کنند و ادعاهای خود را با مثال ارائه دهند. آنها در سبک رفتار کاری خود و در ارائه ی مطالب اغراق نمی کنند و از چیزی که بیش از حد خوب به نظر برسد با شک و تردید نگاه می کنند.

 

شاد و سربلند باشید.

منبع : پیکاپ ویزا

تیم وقت سفارت ایران - آنکارا

پیکاپ پاسپورت آمریکا - پیکاپ ویزا

ویزای آمریکا در دبی

پیکاپ ویزا - پیکاپ پاسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.