تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

تور بودروم


بودروم

بدروم

بودروم شهری غرق در نور که در کشور ترکیه و استان موغله واقع شده است. این شهر به شهر آب های ابدی نیز مشهور است. شهری با قلعه های بلند و خانه های سفید رنگ و کوچه های تنگ که به دریا منتهی می شود و در کنار دو بندر که برنامه های شبانه اش در سرتا سر دنیا مشهور است و همچنین کارخانه های کشتی سازی این شهر نیز از شهرت خاصی برخور دار است.

بودروم جزء مراکز مهم گردشگری ترکیه محسوب می شود و سالانه تورهای بسیاری به این شهر می روند که درتابستان و زمستان به خاطر آب و هوای خوب قابل سکونت است. بودروم یک شهر توریستی است که بیشترین در آمدش هم از طریق گردشگری بدست می آورد و از سرتاسر جهان برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود به این شهر می آیند تا روزهای خود را ر این شهر زیبا سپری کنند.

بودروم در صنعت صنایع دستی هم توسعه بسیاری خوبی یافته است، می توان در فروشگاه های بین اسکله تا هالیکارناس پوشاک چرم، بافتنی، منجوق کاری، زیورآلات نقره ای، سوزن دوزی و لوازم دکوری تولید شده در بودروم را تهیه کرد، همچنین صندلهای ساخت بودروم از شهرت جهانی برخور دار است و بازارش یکی از مراکز خرید ایده آل برای توریست ها می باشد .

این شهر از مهمترین شهرهای دریای اژه محسوب می شود. تفریحات و ورزشهای آبی و گشت وگذر های روزانه دریایی با قایق و گذراندن وقت در کنار ساحل بسیار لذت بخش است. مکانی ایده آل برای افرادیست که برای تفریح با قایق های خود می خواهند از دریا گردی با قایق شخصی خود لذت ببرند. تور بودروم پر از لحظات خوش با تفریحات عالی برای گردشگران است.

از مکان های دیدنی و گردشگری این شهر می توان به : موزه باستان شناسی زیر زمینی، موزه روباز، تئاتر باستانی، گور سنگ ها، درب میندوس، ویرانه های استر تونیکیا، قلعه سنت پیتر، معبد لابراندا، ساحل ادا بوغازی، قلعه چیفت، قلعه بودروم، مسجد مصطفی پاشا، مسجد تپه جیک، مسجد عالیه، آرامگاه مارسولوس هالی کارناسوس و لنگر گاه گوت رئیس مارینا اشاره کرد.

همچنین از مراکز خرید بودروم اونیو، اواسیس، بازار قدیمی و یک سه شنبه بازار که می توان پارچه های دستباف میلاس  بسیار زیبا  پرده رو میزی لباس و بافتنی هایی از این جنس در این بازار یافت . 

نویسنده: Tourlooking

تور بودروم تور ترکیه تورلوکینگ | جستوجوی تور جستوجوی تور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.