تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

امنیت در آمریکا

امنیت در کشور امریکا از سطح پایینی برخور دار است. در کشور آمریکا داشتن اسلحه آزاد است و هر کسی می تواند اسلحه ی شخصی داشته باشد. این مسئله باعث شده که هر روز قتل و چاقو کشی در امریکا زیاد شود و هر روز می توانید خبر هایی در این زمینه در روزنامه های محلی بخوانید. حتی به طوری که در برخی از محلات امریکا توصیه می کنند که با ماشین هم آنجا نروید، چه برسد به پیاده رفتن به اینگونه محلات.

 به خاطر همین موضوع و آمار قتل و جنایت بالا در آمریکا برخورد پلیس هم بسیار بد و زننده است. شاید هم حق با آنها باشد، زیرا در طی این ماجرا ها پلیس های بسیاری کشته شده اند و جان خود را از دست داده اند. به دلیل همین کمبود امنیت در آمریکا، نایت لایف یا همان جریان زندگی در شب هم وجود ندارد. البته سبک زندگی در نیویورک کاملا متفاوت است، نیویورک یک شهر است به کل آمریکا، که در این زمینه نیویورک را نباید در نظر گرفت.

اگر زمانی به  سرتان زد و هوس کردید که 2-3 شب از خانه بیرون بروید و از شب لذت ببرید، نه اینکه به دلیل نا امنی نشود بیرون رفت، اما اصلا توصیه نمی شود که این کار را انجام دهید. یا اگر ذوق هنری تان گل کند و تصمیم بگیرید که در شب عکاسی کنید، تقریبا محال است. زیرا اولین مانع شما در این موقع شب پلیس است، و هنگامی که پلیس سر برسد از شما دلیل توقف تان آن هم در 3 شب را جویا می شود و بعد هم از شما می خواهد که محل را ترک کنید. و در امریکا شما باید تابع امر پلیس باشید و اینکه اینجا زمین خداست و دلم می خواهد تا صبح اینجا باشم، برای پلیس آمریکایی جواب نمی شود!

البته درامریکا به جز امنیت جانی، امنیت مالی هم کم است. همان طور که می شود یک شبه در این جامعه پولدار شد، همان طور هم  در طی چند ثانیه می شود سقوط کرد حتی خیابان خواب شد. حتما در قمار نیازی نیست پول تان را کاملا ببازید، ممکن است با یک بحران ساده کل دارایی و هر آنچه که دارید را از دست بدهید!

 

شاد و سربلند باشید.

منبع : وقت سفارت آمریکا

تیم وقت سفارت ایران - آنکارا

پیکاپ پاسپورت آمریکا - پیکاپ ویزا

ویزای آمریکا در دبی

پیکاپ ویزا - پیکاپ پاسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.