تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

مراکز خرید آنکارا (2)

مرکز خرید سپا آنکارا Cepa Shopping Center in Ankara

یکی دیگر از مراکز خرید شیک و مدرن آنکاراست مساحت آن ۱۶۰ هزار متر مربع است. فروشگاه های بین المللی فرانسوی با دو طبقه در این بازارقرار دارد. علاقه مندان به فست فود، بزرگترین فست فود ترکیه و اولین شعبه کارفور در این مرکز قرار دارد. از لینک زیر میتوانید جزئیات این مرکز خرید، شامل مغازه های موجود، فروشگاه مارکهای مطرح دنیا، رستورانها، ... و گالری تصاویر مربوطه را ببینید.

http://www.cepaavm.com.tr

 

 

مرکز خرید کنت پارک آنکارا   Kent Park Mall Ankara 

وسعت این مرکز خرید زیبا حدود ۲۰۰ هزار متر مربع و در مجاورت مرکز خرید سپا قرار دارد در حدود  ۲۳۰ مغازه با اجناس مختلف و متنوع و یک مرکز تفریحی را در خود جای داده است. در مرکز تفریحی قسمتی برای کودکان و قسمتی شامل بیلیارد، بولینگ و ... برای بزرگ سالان تعبیه شده است. از لینک زیر میتوانید جزئیات این مرکز خرید را شامل مغازه های موجود، فروشگاه مارکهای مطرح دنیا، رستورانها، ... و گالری تصاویر مربوطه را ببینید.

http://www.kentpark.com.tr/Galeri

 

 

 

مرکز خرید پانورا آنکارا panora shopping mall in ankara

مساحت این مجتمع خرید شیک حدود حدود ۴۰ هزار متر مربع و افتتاح آن به سال 2008 می باشد. این مرکز خرید در مقایسه با سایر مراکز خرید در فاصله دورتری نسبت به مرکز شهر قرار دارد. از لینک زیر میتوانید جزئیات این مرکز خرید را شامل مغازه های موجود، فروشگاه مارکهای مطرح دنیا، رستورانها، ... و گالری تصاویر مربوطه را ببینید.

http://www.panora.com.tr/WebContent/default.aspx

 

از سایر مراکز خرید می توان مرکز خرید کاروم در آنکارا   Karum shopping center in Ankara  ، مجتمع تفریحی تجاری تونالی هیلمی کادسی آنکاراCommercial recreational complex tonal Hylmy Kadsy Ankara   را نام برد.

 

شاد و سربلند باشید.

منبع : وقت سفارت

تیم وقت سفارت ایران - آنکارا

پیکاپ پاسپورت آمریکا - پیکاپ ویزا

ویزای آمریکا در دبی

پیکاپ ویزا - پیکاپ پاسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.