تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

تورلوکینگ

جستجوی تور - بهترین تورها با قیمت مناسب

تور ایروان


ایروان

ایروان

شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان که در دامنه کوه آرارات بر کرانه رود هرازدان قرار دارد. این شهر از محبوبیت خاصی در میان ارامنه دنیا برخوردار است. ایروان از مراکز مهم و اصلی صنعتی، فرهنگی و علمی منطقه قفقاز است . این شهر مرکز بازرگانی فرآورده های کشاورزی و در کنار آن کارخانجات بافندگی، غذایی، فلزات، ماشین افزار، لوازم برقی و شیمیایی فعالیت می کند.

کشور ارمنستان به خاطر داشتن طبیعت زیبا و بکر در زمینه گردشگری تلاش بسیاری دارد. برای ورود ایرانیان این کشور نیاز به ویزا ندارد و به خاطر نزدیکی مسیر چه با هواپیما و چه با اتومبیل مقصد بسیاری از مسافران شده است که بسیاری از تورها را به این شهر می کشاند.

ایروان یک بازار خرید مهم و معروفی دارد که برای گردشگران می تواندبسیار جذاب باشد. این بازار ورنیساج نام دارد که این بازار هنری در نزدیکی مجسمه مارتیروس ساریا و در امتداد میدان اپرا قرار دارد. شما می توانید در این بازار از انواع قطعات خودرو و تجهیزات لوله کشی پیدا کنید تا مدالهای قدیمی و ارزشمند دوره ی کمونیستی، ویا اگر به دنبال شطرنج قدیمی یا جعبه جواهرات دست ساز هستید این بازار محل مناسبی برای یافتن این نوع اقلام است. در این بازار شما می توانید کار های نقاشی بسیار زیبا، جواهرات و شاهکارهای هنری بسیار خوبی را  با قیمت های مناسب یافت کنید، همچنین صنایع دستی های بی نظیرکارهای هنری هنرمندان محلی، نقشه شهر، کتاب، سفال ، عروسک، کوسن و لباس تهیه کنید.

اگر با تور هوایی به این شهر سفر کرده اید از طریق فرودگاه زوارتنوتس وارد این شهر می شوید که حدود 14 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد که هم با تاکسی و هم اتوبوس می توانید به شهر بروید.

از مکان های توریستی، گردشگری که تورهای بسیاری برای بازدید می روند، میشود به: معبد گانی، دره گل، هاختاناک پارک، کلیسا گغارت، شهر شتاراک، بنای یادبود قتل عام ارامنه، کلیسای گرگورلوس، میدان هانرا بدوتیان هرا پاراگ، شهر جرموک، شهر مذهبی اجمیازین، گاسگاد معروف به هزار پله، ساختمان اپرای آرم کاچاتوریان، مجتمع فرهنگی ورزشی هامالیر، دریاچه سوان، پارک دنیای آب ایروان، موزه ماتناداران، موزه قلعه اربونی و گالری ملی ارمنستان اشاره کرد.

نویسنده: Tourlooking

تور ایروان تور ارمنستان تورلوکینگ | جستوجوی تور جستوجوی تور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.